Home

U bent hier:

Privaat

Exploitanten

Nederlandse exploitanten – of exploitanten in Nederland – behoren tot de meest innovatieve ter wereld. Parkeren is een beleving en een serieuze business. Een business die veelal uitgaat van waardecreatie in plaats van louter kostenreductie. Een Nederlandse parkeergarage is daardoor zelden geschikt als decor van een misdaadfilm. Parkeren is een beleving.

Cruxin maakt voor hen centraal beheer mogelijk, zonder dat dit ten koste gaat van service aan de klant van de parkeerexploitant. Sterker nog; de klantbeleving bij contact tussen klant en meldkamer wordt door onze oplossingen verbeterd. Het optimaliseren van beschikbaarheid, het optimaliseren van value for money, het reduceren van operationele kosten en het optimaliseren van klanttevredenheid en -trouw zijn sleutelwoorden in onze dienstverlening. 

Gemeenten

De ene gemeente is de andere niet. Het politiek klimaat in een progressieve gemeente belicht andere kernwaarden dan dat in een conservatieve gemeente. De mate waarin veiligheid, duurzaamheid, bereikbaarheid of stimulering van middenstand van belang wordt geacht heeft vanzelfsprekend óók invloed op investeringen die gedaan worden in de parkeerfaciliteiten die door gemeenten worden beheerd. Sterker nog; het politiek klimaat in een gemeente kan zelfs al invloed hebben op de mate waarin parkeerfaciliteiten door hen worden beheerd. De oplossingen van Cruxin zijn evenwel politiek neutraal. Van links tot rechts. Zo bewijzen wij dat Cradle to Cradle en duurzaamheid, het centraal stellen van  business driven intelligence voor de middenstand hand in hand kunnen gaan.

Privaat

Een volle (bedrijfs)parkeergarage wanneer je een afspraak hebt. Een afspraak bij een arts in het ziekenhuis, vooral tijdens het bezoekuur of in de ochtend. Of bij een groot accountskantoor of bank in één van de grote steden. Parkeren is emotie. Zakelijk of privé. Wanneer je geen plekje hebt, of wanneer het plekje dat je hebt veel te ver weg is van de ingang roept dat bij velen herkenbare emoties op. Veelal emoties die bedrijven of instellingen liever niet zouden oproepen bij hun klanten of medewerkers. Zeker niet als  dat onnodig is. Innovatief parkeren kan leuk zijn en vooral in grootstedelijk gebied zelfs een positieve invloed hebben op klant- en medewerkerstevredenheid. Bij Cruxin combineren wij jarenlange kennis van parkeervraagstukken met onze eigen persoonlijke ervaring. Die combinatie maakt dat wij met bruikbare oplossingen komen voor herkenbare problemen.